Zakres obowiązków:
Samodzielna całościowa obsługa w zakresie kadrowo-płacowym, w szczególności:
-rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac
-sporządzanie deklaracji i formularzy ZUS, US
-koordynacja dokumentacji pracowniczej: przygotowywanie umów, aneksów, świadectw pracy w oparciu o obowiązujące przepisy prawne
-reprezentowanie Pracodawcy podczas kontroli ZUS, PIP, US
-przygotowanie raportów i sprawozdań dotyczących zatrudnienia i płac
Wymagania:
-bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
-bardzo dobra organizacja pracy – wielozadaniowość
-samodzielność w działaniu, umiejętność pracy pod presją czasu
-znajomość programu Comarch ERP Optima, Płatnik oraz pakietu MS Office (Excel, Word)
Jesteśmy prężnie rozwijającym się biurem rachunkowym.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.