Opis stanowiska pracy

American Trading Company jest właścicielem takich konceptów gastronomicznych jak: Express Kuchnia Marche, Sevi Kebab, Bazylia, Express Oriental. W związku z rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:

SPECJLAISTA DS. KADR I PŁAC

Zadania:
- obsługa kadrowo - płacowo pracowników
- sporządzanie umów o pracę, dokumentów oraz innych zaświadczeń związanych z zatrudnieniem
- nadzór i prawidłowe prowadzenie ewidencji czasu pracy – rozliczanie zwolnień lekarskich, urlopów i in
- przygotowywanie dokumentacji pracowniczej
- wystawianie skierowań na badania lekarskie, dopilnowywanie terminów
- wykonywanie raportów, zestawień


Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie
- bardzo dobrą atmosferę pracy

Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV.

Wymagania

Wymagania:
- doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac - minimum trzy lata
- wykształcenie średnie, preferowane wyższe
- doświadczenie w samodzielnym naliczaniu płac
- bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu ewidencji czasu pracy
- doskonała organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
- dobra znajomość prawa pracy
- komunikatywność

Prezentacja firmy

Firma American Trading Company Spółka z o.o. to jeden z liderów w branży... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/02/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi