Opis stanowiska pracy

• sporządzanie dokumentacji kadrowej i prowadzenie akt osobowych pracowników
• naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac
• systematyczne rozliczanie czasu pracy, absencji chorobowych i urlopów
• sporządzanie i rozliczanie deklaracji oraz sprawozdań do ZUS, GUS, US i PFRON
• tworzenie regulaminów, zarządzeń oraz wdrażanie procedur kadrowo – płacowych
• sporządzanie deklaracji i informacji rocznych dla pracowników
• sporządzanie raportów dotyczących stanu zatrudnienia i wynagrodzeń
• księgowanie wynagrodzeń i kontrola kont
• wystawianie faktur zaliczkowych, korygujących i walutowych
• sporządzanie i weryfikacja należności oraz rejestrów VAT
• archiwizacja dokumentacji kadrowo - płacowej

Wymagania

• min. 3- letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w dziale kadr i płac

• bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych oraz ubezpieczeniowych

• dobra znajomość programów kadrowo-płacowych, finansowo-księgowych oraz programu Płatnik

• umiejętność organizacji pracy własnej

• wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne

• samodzielność, skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych

 

Oferujemy:

• interesującą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie

• możliwość dalszego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji

• przyjazną atmosferę w pracy

Prezentacja firmy

Cream Profesjonalne Technologie Spożywcze od kilkunastu lat wyznacza tre... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Finanse

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi