Samodzielne naliczanie płac i przygotowywanie list,
Sporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentów zgłoszeniowych do ZUS,
Obsługa programu Płatnik,
Obsługa z zakresu PFRON,
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy,
Zakładanie i prowadzenie akt osobowych,
Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),
Obsługa płacowa pracowników (sporządzanie i rozliczanie list płac, przygotowanie danych do przelewów, wystawianie zaświadczeń),
Oferujemy:
Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
Elastyczny czas pracy,
Bezpłatną literaturę branżową,
Szkolenia finansowane przez pracodawcę,
Co najmniej 2 – letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale kadr i płac,
Znajomość programu Comarch Optima lub Insert,
Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodny kontakt z klientem,
Znajomość języka hiszpańskiego będzie dużym atutem,
Dobra znajomość pakietu arkusza Excel,
Samodzielność, sumienność, rzetelność, terminowość i nastawienie na realizację wyznaczonych zadań,
Bardzo dobra organizacja pracy, elastyczność, umiejętność pracy pod presją czasu.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.), prowadzonych przez Asesores sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie."
Asesores sp. z o.o. sp.k. jest biurem świadczącym kompleksowe usługi dla... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.