Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Specjalista ds. kadr i administracji biura
Miejsce pracy: PoznańNa stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) przede wszystkim za:
Obsługę kadrową pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców (sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, archiwizowanie dokumentacji, rozliczanie czasu pracy)
Przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień
Kontakt z klientami
Rozliczanie podróży krajowych i zagranicznych
Wystawianie faktur, opisywanie faktur kosztowych
Dbanie o zamówienia zakupowe i kontakt z dostawcami
Prowadzenie kasy gotówkowej biura
Zgłoś Twoją aplikację, jeżeli:
Posiadasz wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne)
Masz minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (doświadczenie w agencji pracy tymczasowej będzie dużym atutem)
Rozliczałeś/-aś czasu pracy w różnych systemach czasu pracy
Znasz przepisy prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Interesujesz się zagadnieniami z zakresu kadr i śledzisz zmiany w przepisach
Umiesz pracować pod presją czasu i terminów (rozliczenia wynagrodzeń, terminy wystawiania dokumentów, okresy płatności)
Cechuje Cię dokładność i skrupulatność oraz bardzo dobra organizacja pracy (wielozadaniowość)
Posiadasz prawo jazdy kat. B (mile widziane)
Jesteś w stanie komunikować się w języku angielskim (duży atut)
Zapewnimy Tobie:
Zatrudnienie w renomowanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe i inne benefity
Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
Pracę w przyjaznym i wspierającym się zespole
Numer referencyjny: AP/2017
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.