• Określanie cech i wymagań jakościowych wytwarzanych produktów
• Monitorowanie i analizowanie parametrów jakościowych w wytwarzanych produktach
• Przygotowywanie i wprowadzanie procedur i instrukcji jakościowych
• Przeprowadzanie audytów wewnętrznych
• Przygotowywanie dokumentów i raportów jakościowych
• Wdrażanie jakościowych wymagań klienta
• Analizowanie przyczyn problemów i skuteczne poszukiwanie rozwiązań
• Podejmowanie działań zapobiegawczych i korygujących
• Obsługa i realizacja reklamacji klienta
• Realizacja celów firmy określonych kluczowymi wskaźnikami (KPI), planami działań
• Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne)
• Doświadczenie w branży Automotive
• Znajomość norm ISO 9001 / ISO TS 16949
• Doświadczenie w kontaktach z klientem
• Umiejętność zarządzania reklamacją (znajomość narzędzi wspomagających:
Ishikawa, 5Why, etc.)
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego
• Umiejętność czytania rysunku technicznego
• Prawo jazdy kat. B
SEOYON ELECTRONICS POLAND Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach powsta... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.