#

Specjalista ds. jakości dostawców

JOBME S.A.

Tychy, śląskie

Opis stanowiska pracy

• Prowadzenie procesu reklamacji związanych z komponentami dostawców,

• Współpraca z dostawcami w zakresie doskonalenia wyrobu i procesu produkcyjnego,

• Przeprowadzanie wizytacji u dostawców,

• Wyjaśnianie problemów jakościowych i modyfikowanie wymagań,

• Analiza i rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych,

• Zapewnienie zgodności prowadzonych działań z normą ISO 9001 oraz specyfikacją techniczną ISO/TS 16949,

• Koordynacja kontroli dostarczanych komponentów w magazynach przyjęć (tworzenie planów inspekcji),

• Nadzór nad magazynem części niezgodnych.

 

Wymagania:

• wykształcenie wyższe- inżynier- zarządzanie jakością, inżynieria produkcji

• min. 2- letnie doświadczenie na podobnym stanowisku

• dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego

• znajomość normy ISO 9001,

• znajomość specyfikacji technicznej ISO/TS 16949,

• znajomość normy VDA 6.3

• znajomość narzędzi jakościowych (m.in. PPAP, 8D, SPC, PFMEA itp.)

 

 

Oferujemy:

• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

• Umowa o pracę na pełny etat,

• Premia frekwencyjna, ubezpieczenie grupowe, po okresie próbnym pakiet medyczny z dofinansowaniem, Karta Multisport, dostęp do nauki języków obcych angielski i niemiecki.

 

Prezentacja firmy

JobMe to firma powstała z pasji do branży HR oraz z chęci wniesienia na ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Inżynieria, Praca Kontrola jakości, Praca Motoryzacja / Automotive

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi