#

Specjalista ds. HR

Gi Group Sp. z o.o.

Słubice, lubuskie

Gi Group Sp. z o.o.
Gi Group jest międzynarodową agencją pracy tymczasowej i doradztwa personalnego, której głównym zadaniem jest oferowanie w pełni wykwalifikowanych pracowników. Jesteśmy liderem na rynku włoskim oraz jedną z czołowych agencji w krajach, w których działamy. Posiadamy Certyfikat Ministerstwa Gospodarki i Pracy nr 570.

Specjalista ds. HR

Miejsce pracy: Słubice

Zakres obowiązków:

  • zapewnienie ciągłości produkcji i terminowego realizowania zleceń poprzez zapewnienie personelu z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem (planowanie personelu we współpracy z działem produkcji logistyki i sprzedaży - sporządzanie planów zapotrzebowania personalnego i ich bieżąca aktualizacja)
  • organizowanie, przeprowadzanie, nadzór i realizowanie procesu rekrutacji nowych pracowników we współpracy z firmami doradztwa personalnego i innymi podmiotami
  • współpraca i promowanie zakładu na uczelniach i w szkołach w zakresie ofert pracy dla nowych pracowników(specjalistów w trudno dostępnych zawodach), organizowanie praktyk zawodowych, uczestnictwo w targach pracy organizowanych na uczelniach - przygotowanie materiałów promujących zakład (filmy, prezentacje, informatory, dni otwarte itp.)
  • planowanie i definiowanie we współpracy z pozostałymi pracownikami potrzeb personalnych (nowych pracowników, stażystów zleceniobiorców itp.) zakładu
  • prowadzenie statystyk i analiz dotyczących wszystkich spraw związanych z pracownikami
  • prowadzenie spraw związanych z pracownikami tymczasowymi i pracownikami z Ukrainy i innych Państw
  • opracowywanie, nadzór i kontrola realizacji programu szkoleń i podnoszenia kwalifikacji zawodowych pracowników firmy
  • opracowanie, wdrożenie i kontrola oraz rozwój systemu szkoleń wstępnych i okresowych dla wszystkich pracowników wpływających na zwiększenie świadomości organizacyjnej, integrację z celami firmy wzrost efektywności i jakości pracy oraz rozwój pracowników
  • analiza kosztów zatrudnienia oraz stosowanych form zatrudnienia i wynagradzania
  • opracowywanie i rozwijanie systemów motywacyjno - premiowych w firmie oraz dostosowywanie ich do aktualnych potrzeb i sytuacji na rynku pracy
  • nadzorowanie i kontrola spraw związanych z dyscypliną i porządkiem pracy oraz poszanowaniem i dbałością o powierzone mienie
  • sporządzanie raportów i analiz zleconych przez przełożonych
  • ciągłe doskonalenie metod pracy
  • nadzór i kontrola w zakresie przestrzegania przepisów prawa pracy

Wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe z zakresu zarządzania personelem lub ekonomiczne
  • minimum 3 letnie doświadczenie na w/w stanowisku
  • bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu procesów rekrutacji, metod i technik rekrutacji itp.
  • bardzo dobra znajomość aktualnej sytuacji na rynku pracy
  • umiejętność tworzenia i przeprowadzania szkoleń w zakresie tzw. miękkich tematów personalnych, przeprowadzanie rozmów dyscyplinujących zwiększających produktywność, przestrzeganie ustalonego porządku i dyscypliny pracy
  • bardzo dobra znajomość prawa pracy w zakresie czasu pracy i wynagrodzenia za pracę oraz pozapłacowych systemów wynagradzania i motywowania pracowników
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie

Oferujemy:

  • Pracę w młodym i dynamicznym zespole oraz w miłej atmosferze
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pakiet socjalny
  • Ubezpieczenie na życie
  • Możliwość ciągłego zawodowego doskonalenia się poprzez szkolenia, kursy i seminaria
  • Stabilność zatrudnienia i rozwój zawodowy

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi