#

Specjalista ds. HR / Specjalista ds. Administracji Personalnej

Adecco Poland Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o. Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:

Specjalista ds. HR / Specjalista ds. Administracji Personalnej

Miejsce pracy: Warszawa

Dla naszego Klienta, renomowanej firmy będącej światowym liderem w branży wysokogatunkowych napojów alkoholowych, poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:

Zadania:

• Wsparcie implementacji strategii HR w zakresie zapewnienia obsługi administracyjnej oraz płacowej a także realizacji głównych procesów personalnych w firmie,

• Współudział w projektach z obszaru HR,

• Bieżąca współpraca oraz nadzorowanie pracy zewnętrznego dostawcy usług administracji personalnej i naliczania wynagrodzeń:

o wyjaśnianie niezgodności

o prowadzenie korespondencji

o przekazywanie danych do naliczania wynagrodzeń (np. potrącenia, doliczenia, absencje)

o nadzorowanie ustalonych terminów

o raportowanie

• Przygotowywanie dokumentów personalnych,

• Nadzór nad planowaniem i ewidencją urlopów wypoczynkowych,

• Budżetowanie kosztów wynagrodzeń,

• Nadzorowanie procesu przeglądu wynagrodzeń,

• Nadzór realizacji polityki świadczeń i benefitów,

• Wsparcie realizacji wszelkich procesów personalnych zgodnie z aktualnymi potrzebami

• Współpraca z zespołem księgowości w zakresie dokonywania rozliczeń związanych z wynagrodzeniami i świadczeniami pracowniczymi.

• Zapewnienie kompletności dokumentacji personalnej w tym m.in. aktualnych badań okresowych, szkoleń BHP i opisów stanowisk

• Nadzór nad planowaniem i ewidencją urlopów wypoczynkowych oraz okolicznościowych pracowników.

• Nadzór realizacji polityki świadczeń i benefitów firmy w tym ubezpieczeń, opieki medycznej, świadczeń rekreacyjnych

 

Nasze wymagania:

• Doświadczenie w obszarze administracji personalnej,

• Praktyczna wiedza z obszaru kadr (doświadczenie płacowe mile widziane),

• Znajomość przepisów prawa pracy,

• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),

• Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (głównie oprogramowanie Excel - np. tworzenie formuł typu VLOOKUP, SUMIF + tabele przestawne),

• Umiejętności analityczne,

• Umiejętność ustalania i konsekwentnej realizacji priorytetów

• Umiejętność pracy pod presją czasu

• Bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność i dokładność

• Wysokie umiejętności komunikacyjne

• Umiejętność współpracy, budowy i utrzymania bardzo dobrych relacji ze współpracownikami

• Wysokie poczucie odpowiedzialności, inicjatywa i brak tolerancji dla nieprawidłowości

• Zaangażowanie, identyfikacja z celami i wartościami firmy

 

Oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w renomowanej firmie będącej światowym liderem w branży wysokogatunkowych napojów alkoholowych na okres 1 roku z możliwością przedłużenia,

• Możliwość zdobycia nowych doświadczeń zawodowych w międzynarodowej firmie w obszarze HR, zarządzania zasobami ludzkimi i obszarze personalnym,

• Pracę pełną wyzwań i możliwości,

• Prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie NNW oraz inne benefity oferowane przez pracodawcę,

• Lokalizacja : Warszawa Śródmieście

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi