Specjalista ds. HR i Administracji z językiem francuskim
Bielsko-Biala Specjalista ds. HR i Administracji z językiem francuskim
Bielsko-Biala
NR REF.: 1136382
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z Bielska-Białej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalisty ds. HR i Administracji z językiem francuskim.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie europejskich działów HR w realizacji procesów personalnych. Do jej zadań będzie należało projektowanie i wdrażanie nowych procesów HR-owych oraz udoskonalanie już istniejących, projektowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności systemu, a także przygotowywanie raportów i analiza danych oraz wsparcie Managerów i działów HR w bieżących zadaniach.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Idealny kandydat powinien posiadać wykształcenie wyższe, dobrą znajomość języka francuskiego oraz angielskiego, a także umiejętność obsługi pakietu Office. Istotna jest również gotowość do wyjazdów służbowych. Dodatkowym atutem będzie doświadczanie w pracy w Centrum Usług Wspólnych oraz znajomość systemów HR / payroll.
Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku w dynamicznie rozwijającym się zespole, możliwości realizacji własnych pomysł, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz pakiet benefitów.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Bielsko-Biala
NR REF.: 1136382
Twoja następna firma
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z Bielska-Białej, poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalisty ds. HR i Administracji z językiem francuskim.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie europejskich działów HR w realizacji procesów personalnych. Do jej zadań będzie należało projektowanie i wdrażanie nowych procesów HR-owych oraz udoskonalanie już istniejących, projektowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności systemu, a także przygotowywanie raportów i analiza danych oraz wsparcie Managerów i działów HR w bieżących zadaniach.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Idealny kandydat powinien posiadać wykształcenie wyższe, dobrą znajomość języka francuskiego oraz angielskiego, a także umiejętność obsługi pakietu Office. Istotna jest również gotowość do wyjazdów służbowych. Dodatkowym atutem będzie doświadczanie w pracy w Centrum Usług Wspólnych oraz znajomość systemów HR / payroll.
Co zyskujesz?
Nasz klient oferuje ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku w dynamicznie rozwijającym się zespole, możliwości realizacji własnych pomysł, wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji oraz pakiet benefitów.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.