Zadania:

  • instalacja, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego
  • współpraca w zakresie serwisu sprzętu z firmami zewnętrznymi
  • utrzymywanie i aktualizacja bazy zasobów klienckich
  • instalowanie oprogramowania użytkowego
  • obsługa zgłoszeń helpdesk (pierwsza linia wsparcia)
  • diagnozowanie problemów ze stanowiskiem roboczym
  • pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z działaniem oprogramowania i sprzętu komputerowego

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość systemów klienckich Windows oraz pakietu MS Office
  • znajomość zagadnień związanych z Active Directory
  • podstawowa znajomość zagadnień sieciowych
  • umiejętność analizy i rozwiązywania problemów z drukarkami, z działaniem stacji roboczych (hardware/software)
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne posługiwanie się dokumentacją techniczną
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • wykształcenie minimum techniczne
  • minimum rok doświadczenia zawodowego w helpdesk w obszarze IT

Oferujemy:

  • pracę dającą możliwość pełnego wykorzystania i rozwinięcia posiadanych umiejętności w firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • bardzo dobrą atmosferę w dynamicznym i doświadczonym zespole
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności

Specjalista ds. HelpDesk

Miejsce pracy: Suchy Las (pow. poznański) k. Poznań
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Apart Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi