Zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie klientów,
- budowa pozytywnych relacji z klientami,
- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
- doradztwo w zakresie oferty handlowej,
- przygotowywanie ofert,
- obsługa klienta.
Cechy osobowe:
- samodzielność i dyscyplina w działaniu,
- zorganizowanie i systematyczność w pracy,
- umiejętność prowadzenia negocjacji przez telefon,
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z klientem i współpracownikami.
Oczekiwania:
- komunikatywność,
- wykształcenie co najmniej średnie,
- b.dobra znajomość obsługi komputera,
- znajomość branży systemów bezpieczeństwa pożarowego będzie dodatkowym atutem,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację będzie dodatkowym atutem.
Jedną z dziedzin działalności KABE Sp. z o.o jest projektowanie i... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.