#

Specjalista ds. eventów i komunikacji

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Katowice, śląskie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. eventów i komunikacji

Miejsce pracy: Katowice
7-19-63729

Wraz z naszym Klientem budujemy nowe centrum biznesowe w Katowicach, które będzie dedykowane do obsługi szerokiego spektrum procesów włączając: finanse, księgowość, IT, wsparcie administracyjne.

W związku z rozwojem międzynarodowych struktur poszukujemy osoby na nowotworzone stanowisko:

Specjalisty ds. eventów i komunikacji

Zakres obowiązków:
- wsparcie działu komunikacji w realizacji bieżących zadań,
- współtworzenie strategii content marketingu,
- koordynowanie działań w obszarze komunikacji na rynku europejskim,
- współpraca z klientem zewnętrznym oraz wewnętrznym,
- współtworzenie materiałów promocyjnych i komunikacyjnych,
- uczestniczenie w organizacji eventów, koordynowanie działań w prowadzonych projektach,
- generowanie pomysłów, polecanie nowych rozwiązań oraz optymalizowanie procesów,
- monitoring i analiza rynku.

Wymagania:
- min. 3 – letnie doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania projektami lub wsparcia działu komunikacji,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- preferowane wykształcenie wyższe,
- gotowość do pracy w systemie hybrydowym (ok. 3 dni pracy w biurze w centrum Katowic),
- kreatywność, innowacyjność oraz proaktywność,
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne, interpersonalne oraz organizacyjne.

Korzyści:
- szansa dołączenia do nowo tworzonych struktur centrum biznesowego,
- realna możliwość rozwoju zawodowego wraz ze wzrostem organizacji,
- szeroka ekspozycja na kontakty międzynarodowe,
- konkurencyjne wynagrodzenie,
- stabilność zatrudnienia w firmie będącej liderem w swojej branży.

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi