Opis stanowiska pracy
Firma produkcyjna z branży reklamowej oferuje pracę w miłym Zespole w biurze firmy AMGS Group.
Poszukujemy:
Specjalista ds. eksportu / Key Account Manager z językiem niemieckim / hiszpańskim
Miejsce pracy: Gdańsk.
Obowiązki:
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów z rynków europejskich.
- Obsługa bieżąca klientów: zamówienia, faktury, kontakt z grafikami.
- Mile widziane doświadczenie w dziale handlowym agencji reklamowej, doświadczenie w pozyskiwaniu Klienta przez telefon (cold calling).
- Umiejętność nawiązywania kontaktów, prowadzenia swobodnej i kulturalnej rozmowy telefonicznej.
- Umiejętność samoorganizacji pracy.
- Kandydaci posiadający doświadczenie z agencji reklamowych lub działów handlowych otrzymają dodatkowe, korzystne warunki.
Wymaganie formalne:
- Umiejętność sprzedaży
- Płynne i swobodne porozumiewanie się ustnie oraz pisemnie w języku hiszpańskim lub / i niemieckim (warunek konieczny).
- Pożądana przynajmniej komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Wykształcenie min. licencjat
- Dobra znajomość Pakietu Office/Programy Biurowe Microsoft, poczta elektroniczna, Internet
- Znajomość języka polskiego nie jest konieczna, pod warunkiem znajomości jęz. angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację.
- Oferta skierowana również do obcokrajowca znającego, któryś z powyższych języków oraz angielski w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy:
- Możliwość uczestniczenia w targach zagranicznych, a także delegowania do pracy w biurze zagranicznym firmy, możliwość pracy zdalnej po odbytym przynajmniej kilkumiesięcznym szkoleniu w którejś z siedzib firmy.
- Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od wyników
- Nowoczesne narzędzia pracy: Telefon służbowy (iPhone)
- Parking pod biurem
- Dla najlepszych dodatkowe bonusy
Prezentacja firmy
AMGS Group to więcej niż Firma, to przede wszystkim zespół odpowi...
AMGS Group to więcej niż Firma, to przede wszystkim zespół odpowiednio zmotywowanych, zaangażowanych w pracę ludzi. To wspólna pasja, kreatywność i doświadczenie. Doświadczenie z którego wynika, że te wszystkie wyżej wymienione szlachetne cechy łączące nas z konkurencją to jednak stanowczo za mało jak na obecne, bardzo wymagające czasy.
Mamy dla Was coś więcej! – stawiamy na innowacyjność, profesjonalizm i pełną dyspozycyjność.
Oddajemy Wam do dyspozycji naszą mobilność i elastyczność. Nasza praca: „w każdym czasie”, za „satysfakcjonującą Was cenę przy zachowaniu najwyższej jakości dostarczonego produktu”. Jednym słowem dla nas nie ma terminów niemożliwych i cen o których nie warto by rozmawiać.
Wystarczy mail lub telefon – zapraszamy.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/05/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Obsługa klienta, Praca Kadra zarządzająca