Specjalista ds e-marketingu
Work Service Express jest agencją pracy tymczasowej specjalizującą się w transgranicznej wymianie pracowników. Od 2015 roku firma wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Work Service - jednej z największych firm w branży HR w Europie Środkowo-Wschodniej.
Jesteśmy miejscem, w którym pasja spotyka się z zaangażowaniem, a dialog i wiedza sprzyjają poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań.
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds e-marketingu.
Jeżeli, wiesz jak:
• tworzyć treści tematyczne zgodne z wytycznymi SEO,
• optymalizować i zarządzać treściami na firmowych serwisach internetowych,
• planować i realizować kampanie w kanałach e-commerce (AdWords, Social Media, remarketing),
• korzystać z Google Analytics, interpretować dane i monitorować efektywność działań,
• prowadzić komunikację z kandydatami w mediach społecznościowych i forach internetowych (m.in. Facebook, LinkedIn, GoWork),
a dodatkowo:
• jesteś kreatywna/y, wykazujesz się dużą samodzielnością w działaniach i nie boisz się odpowiedzialności za powierzone zadania,
• posiadasz umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków z dotychczasowych działań,
• jeśli redagowanie skutecznych komunikatów i materiałów marketingowych przychodzi Ci z łatwością,
• potrafisz wspierać zespół w innych działaniach z zakresu marketingu online,
• potrafisz przekonać innych, że Twoje kreatywne pomysły są warte czasu i inwestycji,
• masz świadomość, że każdego dnia Twoja praca będzie wpływać na pracę innych,
to zapraszamy do naszego Zespołu.
W zamian zapewnimy Ci:
• możliwość kreowania i dużą samodzielność we wdrażaniu własnych pomysłów,
• pracę w młodym i energicznym zespole,
• udział w rozwoju marek firmy i ekspansji na nowe rynki,
• możliwość rozwoju w ramach prowadzonych projektów,
• pracę z zaangażowanymi ludźmi odnoszącymi się do siebie z szacunkiem,
• bezpłatne różnorodne napoje,
• wspólne świętowanie wielu okazji, zarówno rocznic zatrudnienia, jak i innych mniej typowych.
Oczekujemy od Ciebie:
• min. 2 letniego doświadczenia w e-marketingu,
• bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
• znajomości Google AdWords, Facebook Ads Manager,
• bardzo dobrej znajomości Google Analitics i mierników efektywności e-kampanii,
• praktycznej wiedzy z zakresu marketingu online: SEO/SEM, e-mail marketing, content marketing, e-PR,
• doświadczenia w budowaniu marki w kanałach online,
• dobrej organizacji pracy.