Zakres zadań:
• bieżąca obsługa systemów wysyłkowych i bazodanowych,
• realizacja strategii komunikacji elektronicznej w obszarze e-mail marketingu,
• realizacja operacyjna komunikacji (e-mail),
• bieżący monitoring danych e-mailingowych,
• współpraca z zespołem redakcyjnym i handlowym w zakresie planowania kampanii i tworzenia spójnej komunikacji z uwzględnianiem specyfiki branżowej,
• współpraca z agencjami i klientami zewnętrznymi pod kątem e-mail marketingu,
• optymalizacja działań i procesów sprzedażowo-marketingowych z zakresu e-mail marketingu.
Oczekiwania:
• doświadczenie w e-mail marketingu,
• znajomość, zrozumienie i zarządzanie wskaźnikami efektywności e-mail marketingu,
• biegła obsługa pakietu MS Office (szczególnie MS Excel),
• znajomość języka HTML z uwzględnieniem specyfiki budowania mailingów,
• znajomość programu Corel Photo Paint (lub Adobe Photoshop) – mile widziane,
• umiejętność pracy pod presją czasu, odpowiedzialność i terminowość,
• kompetencje komunikacyjne.
Oferujemy:
• dużą samodzielność,
• elastyczny czas pracy,
• możliwość rozwoju.
Grupa MEDIUM powstała w 1993 roku. Dziś funkcjonujemy na różnych ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.