#

Specjalista ds. CRM (CRM Associate)

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Warszawa, mazowieckie

Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Jesteśmy Grafton Recruitment – czyli zespół kreatywnych ekspertów rekrutacyjnych, dla których każdy kandydat jest wyjątkowy. Wiemy, że rekrutacja to nie tylko znalezienie pracy, ale przede wszystkim stworzenie odpowiedniego dopasowania pomiędzy kandydatem a pracodawcą. Nasz cel to zapewnienie kandydatom spełnienia zawodowego i satysfakcji z wykonywanej pracy.

W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.

Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.

Dowiedz się więcej na www.grafton.pl

Specjalista ds. CRM (CRM Associate)

Miejsce pracy: Warszawa
3-19-53705
Wynagrodzenie: 5000 - 7000 PLN

Dla naszego Klienta - międzynarodowego koncernu farmaceutycznego, poszukujemy kandydata na stanowisko

Specjalista ds. CRM (CRM Associate)

- Administracja i zarządzanie systemem CRM
- Udział we wdrożeniu nowych funkcjonalności (współpraca z centralą europejską)
- Przygotowanie raportów na potrzeby biznesowe oraz wsparcie w zakresie analityki
- Bieżąca współpraca z użytkownikami oraz pomoc w rozwiązywaniu ewentualnych problemów technicznych
- Współpraca z Digital Marketingiem
- Administracja i zarządzanie flotą samochodową, zarządzanie współpracą z firmą leasingową (wynajmującą samochody służbowo) w celu zapewnienia odpowiedniego standardu obsługi klienta
- Współpraca z siecią telekomunikacyjną oraz kontrola kosztów

Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane w firmie farmaceutycznej
- znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
- biegła znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność priorytetyzacji zadań
- odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- bardzo dobra komunikatywność
- zdolność analitycznego myślenia
- otwartość na zmianę oraz kreatywność w szukania rozwiązań
- znajomość systemu Veeva będzie dodatkowym atutem

Korzyści:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Szeroki pakiet benefitów : Karta Sportowa, Karta medyczna, ubezpieczenie na życie, karta lunch
- Biuro w bardzo dogodnej lokalizacji : (Mokotów) -obok stacji metra
- Możliwość pracy zdalnej kilka razy w miesiącu
- Praca w przyjaznym i wspierającym zespole
- Realne możliwości rozwoju i awansu

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi