Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Zapewnienie przygotowania dokumentacji budowlano-wykonawczych dla inwestycji gminnych w ramach działań referatu
b) Sprawdzanie dokumentacji projektowych dotyczących inwestycji gminnych, w tym: czuwanie nad aktualnością uzgodnień, decyzji i warunków.
c) Prowadzenie i nadzór nad realizacją inwestycji gminnych finansowanych w ramach środków będących w dyspozycji referatu
d) Sprawowanie nadzoru nad robotami związanymi z usuwaniem wad i usterek.
e) Udział w przeglądach i odbiorach pogwarancyjnych.
f) Uzyskiwanie pozwoleń na użytkowanie obiektów, realizowanych w ramach inwestycji gminnych.
g) Koordynowanie projektów pod kątem wymogów wniosków o dofinansowanie.
h) Udział w rozliczaniu projektów z instytucjami dofinansowującymi.
Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie – wyższe o kierunku budownictwo;
b) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
c) wiedza z zakresu praktycznego stosowania prawa, a zwłaszcza:
- ustawy prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi
- prawo zamówień publicznych
- kodeksu postępowania administracyjnego
- ustawy o samorządzie gminnym
d) biegła znajomość obsługi komputera ( Microsoft Office)
e) prawo jazdy kategorii „B”.
Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność pracy w zespole
b) komunikatywność, samodzielność
c) dyspozycyjność
d) dokładność i staranność w wykonywaniu obowiązków
e) umiejętność organizacji pracy własnej
f) mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej uprawniającej do nadzorowania robót drogowych;
g) znajomość procesu inwestycyjnego;
h) doświadczenie zawodowe
i) znajomość programu do kosztorysowania np. Norma
j) odporność na stres
k) zdolność szybkiego uczenia się
l) umiejętność poprawnego formułowania treści pism
ł) rzetelność i kultura osobista.
PEŁNE OGŁOSZENIE O NABORZE, w tym warunki składania aplikacji i pełna lista wymaganych dokumentów, dostępne są na stronach Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Psary!
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
a) osobiście w siedzibie Urzędu Gminy (KANCELARIA-parter), lub
b) za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy Psary, 42-512 Psary, ul. Malinowicka 4
Termin składania ofert upływa z dniem 25 maja 2015 r.
Oferty należy składać wyłącznie w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, z dopiskiem: „Oferta na wolne stanowisko pracy ds. budownictwa.
Gmina Psary jest częścią województwa uznawanego za najlepsze miej... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.