Specjalista ds. automatyzacji procesów marketingowych
Kraków Specjalista ds. automatyzacji procesów marketingowych
Kraków
NR REF.: 1087398
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy posiadającej centrum SSC w Krakowie, rozpoznawalnej na rynku globalnym, poszukujemy specjalisty, doświadczonego w automatyzacji procesów marketingowych.
Zakres obowiązkówna powyższym stanowisku będzie związany z tworzeniem strategii automatyzacji marketingu dla firmy na różnych rynkach w regionie EMEA (język angielski wymagany jest na poziomie C1), przygotowywaniem i tworzeniem reguł automatycznych kampanii marketingowych, usprawnianiem istniejących procesów w obszarze pracy działu oraz zarządzaniu międzynarodowymi projektami marketingowymi.
Od kandydata na powyższe stanowisko oczekujemykilkuletniego doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu oraz doświadczenia w automatyzacji procesów marketingowych, biegłej znajomości języka angielskiego i doświadczenia w pracy w środowisku międzynarodowym, znajomości narzędzi automatyzacyjnych np. Marketo. Eloqua, HubSpot, Pardot, Act-On oraz gotowości do pracy zdalnej z managerami i specjalistami różnych działów. Inne wysoko cenione kompetencje to: bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w środowisku, które będzie wymagało podzielności uwagi (np. praca nad wieloma projektami), kreatywne podejście do rozwiązywania problemów, komunikatywność i inicjatywa własna.
Firma oferujeatrakcyjne wynagrodzenie (do 10000 PLN brutto w zależności od doświadczenia zawodowego oraz kompetencji kandydata), kontrakt na 12 msc (z możliwością przedłużenia), pakiet benefitów, możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej strukturze firmy oraz szkolenia przygotowujące do pracy.
Kraków
NR REF.: 1087398
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy posiadającej centrum SSC w Krakowie, rozpoznawalnej na rynku globalnym, poszukujemy specjalisty, doświadczonego w automatyzacji procesów marketingowych.
Zakres obowiązkówna powyższym stanowisku będzie związany z tworzeniem strategii automatyzacji marketingu dla firmy na różnych rynkach w regionie EMEA (język angielski wymagany jest na poziomie C1), przygotowywaniem i tworzeniem reguł automatycznych kampanii marketingowych, usprawnianiem istniejących procesów w obszarze pracy działu oraz zarządzaniu międzynarodowymi projektami marketingowymi.
Od kandydata na powyższe stanowisko oczekujemykilkuletniego doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu oraz doświadczenia w automatyzacji procesów marketingowych, biegłej znajomości języka angielskiego i doświadczenia w pracy w środowisku międzynarodowym, znajomości narzędzi automatyzacyjnych np. Marketo. Eloqua, HubSpot, Pardot, Act-On oraz gotowości do pracy zdalnej z managerami i specjalistami różnych działów. Inne wysoko cenione kompetencje to: bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy w środowisku, które będzie wymagało podzielności uwagi (np. praca nad wieloma projektami), kreatywne podejście do rozwiązywania problemów, komunikatywność i inicjatywa własna.
Firma oferujeatrakcyjne wynagrodzenie (do 10000 PLN brutto w zależności od doświadczenia zawodowego oraz kompetencji kandydata), kontrakt na 12 msc (z możliwością przedłużenia), pakiet benefitów, możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej strukturze firmy oraz szkolenia przygotowujące do pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.