Opis stanowiska pracy
Sponsoring Insight Sp. z o.o. specjalizuje się w badaniach, analizach i doradztwie w zakresie sponsoringu oraz marketingu sportu i kultury. Dostarczamy informacje, dzięki którym nasi klienci – sponsorzy oraz podmioty sponsorowane – mogą podejmować trafne decyzje a w konsekwencji realizować swoje cele strategiczne.
Aktualnie poszukujemy dwóch kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. badań/analiz marketingowych, którzy uzupełniająco wspomogą pracę zespołu w niżej wymienionych obszarach.
Zadania zespołu:
- Opracowywanie raportów badawczych oraz analiz rynkowych na podstawie otrzymywanych danych oraz samodzielnie uzyskanych informacji
- Przygotowywanie narzędzi badawczych, kwestionariuszy, scenariuszy oraz innych niezbędnych danych wejściowych
- Przeprowadzanie oraz analiza i interpretacja wyników badań ilościowych i jakościowych
- Przygotowywanie wycen rynkowych nośników reklamowych oraz aktualizacja cenników reklam
- Analiza źródeł zastanych (desk research)
- Śledzenie rynku pod kątem bieżących wydarzeń sportowych i kulturalnych oraz ich transmisji w TV
- Analizowanie rynków zagranicznych pod kątem dobrych praktyk
- Opracowywanie podsumowań zagranicznych wydawnictw traktujących o marketingu oraz sponsoringu
Profil kandydata:
- Student(ka) 3. roku studiów lub wyżej
- Znajomość podstawowych zagadnień z obszaru marketingu i reklamy
- Sprawna obsługa MS Office, a w szczególności MS Excel
- Zdolność analitycznego myślenia
- Umiejętność efektywnego wyszukiwania informacji w Internecie, wyciągania i formułowania wniosków
- Dokładność oraz poczucie estetyki
- Zdolność zarządzania własną pracą, tj. jej umiejętnego planowania i organizowania w kontekście czasu realizacji zadania
- Zainteresowanie sportem i/lub kulturą oraz znajomość rynku sportowego w Polsce
- Biegła znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem
Gwarantujemy:
- Jasne i uczciwe zasady współpracy
- Realizację w ciekawej, rozwijającej się branży
- Pracę dla największych marek przy zróżnicowanych projektach, umożliwiającą intensywny rozwój kompetencyjny
- Wprowadzenie oraz wsparcie merytoryczne
- Dużą samodzielność i twórcze środowisko pracy
Prezentacja firmy
Specjalizujemy się w badaniach, analizach i doradztwie w zakresie sponso...
Specjalizujemy się w badaniach, analizach i doradztwie w zakresie sponsoringu oraz marketingu sportu i kultury. Dostarczamy informacje, dzięki którym nasi klienci – sponsorzy oraz podmioty sponsorowane – mogą podejmować trafne decyzje a w konsekwencji realizować swoje cele strategiczne.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/08/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- Tylko praktyki
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Marketing / PR / Social Media