Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 28/06/2016.

Specjalista ds. Analiz Marketingowych

Warszawa, mazowieckie

T-Mobile Polska S.A. (se)

Opis stanowiska pracy

Zakres zadań:

  • prowadzenie marketingowych projektów analitycznych
  • integracja danych pochodzących z różnych źródeł
  • przygotowywanie analiz, raportów i prezentacji na potrzeby marketingu
  • opracowywanie wniosków i rekomendacji dot. produktów i usług

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • bardzo dobra znajomość programów Microsoft Office (Excel, Access, Power Point)
  • umiejętność przetwarzania dużych wolumenów danych
  • umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji
  • samodzielność, dokładność i dobra organizacja pracy
  • dobra znajomość języka angielskiego

Wymagania

Warszawa, umowa na zastępstwo

Prezentacja firmy

T-Mobile Polska jest jednym z największych operatorów komórkowych w Polsce, obsługując... prawie 15,7 mln klientów. Świadczy pełen zakres usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych oraz biznesowych.

W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Pracując w T-Mobile wiemy, że warto dzielić się swoją wiedzą. Dzięki temu rozwijamy się, korzystając z doświadczeń innych. Budujemy swoje kariery przeżywając wspaniałe, niepowtarzalne i niezapomniane chwile. Chwile niezwykłe i inspirujące, pełne głębokich emocji, takich jak radość, satysfakcja czy wzruszenie.

Sprawdź, na jakie stanowiska poszukujemy obecnie pracowników. Dołącz do zespołu T-Mobile Polska!
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
28/02/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Marketing / Public Relations , Praca Analizy biznesowe , Praca Telekomunikacja , Praca Badania i rozwój
do góry