Specjalista ds. Analityki Internetowej
Warszawa Specjalista ds. Analityki Internetowej
Warszawa
NR REF.: 1079189
Twoja następna firma
Naszym Klientem jest lider wśród dystrybutorów dóbr kultury, wiedzy i rozrywki na polskim rynku. Jedna z najlepiej rozpoznawalnych firm oferująca sprzedaż internetową książek, prasy, wydawnictw muzycznych i artykułów papierniczych.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie miała za zadanie tworzenie i utrzymywanie systemów raportowania, głównie w oparciu o Google Analytics, Google Tag Manager oraz wewnętrzne systemy Firmy. Specjalista ds. analityki internetowej będzie jednocześnie odpowiedzialny za integrację narzędzi i łączenie danych z wielu źródeł (m.in. systemów sprzedażowych, aby zapewnić pełny obraz niezbędny do oceny i rozwoju najważniejszych obszarów Firmy), a także analizę eksploracyjną (czyli efektywności źródeł ruchu, ścieżek wielokanałowych, konwersji, danych mobilnych, treści, online-offline).
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
To stanowisko czeka właśnie na Ciebie, jeśli jesteś osobą dokładną, systematyczną oraz potrafisz myśleć analitycznie. Nasz Klient szuka specjalisty z zaawansowaną wiedzą z zakresu Google Analytics, Google Tag Manager oraz MS Excel, który ma doświadczenie w analityce internetowej. Od osoby na tym stanowisku oczekiwana jest także podstawowa znajomość HTML/JavaScript, zaś Certyfikat Google Analytics oraz wiedza z zakresu Conversion Rate Optimization będzie dodatkowym atutem.
Co zyskujesz?
Pracę w najlepiej rozpoznawalnej i największej sieci e-commerce w Polsce, atrakcyjne zarobki i ciekawe stanowisko, dające możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv..
Warszawa
NR REF.: 1079189
Twoja następna firma
Naszym Klientem jest lider wśród dystrybutorów dóbr kultury, wiedzy i rozrywki na polskim rynku. Jedna z najlepiej rozpoznawalnych firm oferująca sprzedaż internetową książek, prasy, wydawnictw muzycznych i artykułów papierniczych.
Twoje następne stanowisko
Osoba na tym stanowisku będzie miała za zadanie tworzenie i utrzymywanie systemów raportowania, głównie w oparciu o Google Analytics, Google Tag Manager oraz wewnętrzne systemy Firmy. Specjalista ds. analityki internetowej będzie jednocześnie odpowiedzialny za integrację narzędzi i łączenie danych z wielu źródeł (m.in. systemów sprzedażowych, aby zapewnić pełny obraz niezbędny do oceny i rozwoju najważniejszych obszarów Firmy), a także analizę eksploracyjną (czyli efektywności źródeł ruchu, ścieżek wielokanałowych, konwersji, danych mobilnych, treści, online-offline).
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
To stanowisko czeka właśnie na Ciebie, jeśli jesteś osobą dokładną, systematyczną oraz potrafisz myśleć analitycznie. Nasz Klient szuka specjalisty z zaawansowaną wiedzą z zakresu Google Analytics, Google Tag Manager oraz MS Excel, który ma doświadczenie w analityce internetowej. Od osoby na tym stanowisku oczekiwana jest także podstawowa znajomość HTML/JavaScript, zaś Certyfikat Google Analytics oraz wiedza z zakresu Conversion Rate Optimization będzie dodatkowym atutem.
Co zyskujesz?
Pracę w najlepiej rozpoznawalnej i największej sieci e-commerce w Polsce, atrakcyjne zarobki i ciekawe stanowisko, dające możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv..
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.