Od kandydatek/ów oczekujemy:
- min. 5 letniego doświadczenia w prowadzeniu sekretariatu w kancelarii prawnej (adwokackiej, radcowskiej, notarialnej) lub w pracy na
podobnym stanowisku;
- wykształcenia średniego;
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
- praktycznej znajomości pakietu MS Office i poczty elektronicznej;
- praktycznej znajomości „małej księgowości” lub innego prostego systemu księgowego;
- bardzo dobrej organizacji pracy;
- zaangażowania w wykonywane obowiązki, łatwości nawiązywania kontaktów
i miłej aparycji.
Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało:
- samodzielne prowadzenie sekretariatu kancelarii adwokackiej;
- obsługa połączeń telefonicznych oraz kalendarzy prawników;
- wprowadzanie dokumentów księgowych do KPiR;
- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej;
- dbałość o prawidłowy obieg dokumentów;
- pomoc w organizacji spotkań, opieka nad gośćmi;
- współpraca z dostawcami usług (firmy kurierskie, dostawcy materiałów
biurowych i eksploatacyjnych);
- zlecone prace biurowe.
Kancelaria adwokata Marcina Hołówki, działa na terenie Piaseczna od kilk... Rozwiń
”Administratorem Twoich danych osobowych jest Kancelaria adwokata Marcina Hołówki
z siedzibą w Piasecznie, ul. Raszyńska 14 lok. 6.”
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.