#

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - SEKRETARZ(KA)

Marcin Hołówka

Piaseczno, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Od kandydatek/ów oczekujemy:

- min. 5 letniego doświadczenia w prowadzeniu sekretariatu w kancelarii prawnej (adwokackiej, radcowskiej, notarialnej) lub w pracy na
podobnym stanowisku;
- wykształcenia średniego;
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego;
- praktycznej znajomości pakietu MS Office i poczty elektronicznej;
- praktycznej znajomości „małej księgowości” lub innego prostego systemu księgowego;
- bardzo dobrej organizacji pracy;
- zaangażowania w wykonywane obowiązki, łatwości nawiązywania kontaktów
i miłej aparycji.

Wymagania

Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało:

- samodzielne prowadzenie sekretariatu kancelarii adwokackiej;
- obsługa połączeń telefonicznych oraz kalendarzy prawników;
- wprowadzanie dokumentów księgowych do KPiR;
- obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej;
- dbałość o prawidłowy obieg dokumentów;
- pomoc w organizacji spotkań, opieka nad gośćmi;
- współpraca z dostawcami usług (firmy kurierskie, dostawcy materiałów
biurowych i eksploatacyjnych);
- zlecone prace biurowe.

Prezentacja firmy

Kancelaria adwokata Marcina Hołówki, działa na terenie Piaseczna od kilk... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/09/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Czas trwania umowy
2 lata
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Policealne
Wynagrodzenie
4 500PLN - 6 500PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
dodatek za korzystanie z prywatnego samochodu do celów służbowych
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca Prawo / Prokuratura

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi