Opis stanowiska pracy

Cushman & Wakefield jest wiodącą na świecie firmą świadczącą usługi na rynku nieruchomości komercyjnych. 1 września 2015 r. zakończyła się pomyślnie fuzja pomiędzy Cushman & Wakefield i DTZ. Nowo powstała firma działa obecnie pod uznaną marką Cushman & Wakefield oraz ma nową identyfikację wizualną i logo, które stanowią mocną podstawę do jej dalszego rozwoju, a także odzwierciedlają szerszą historię i dorobek tej cieszącej się zaufaniem klientów globalnej marki. Fachowa wiedza i doświadczenie 43 tysięcy pracowników w ponad 60 krajach stanowią nieocenioną pomoc dla najemców i inwestorów zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Cushman & Wakefield należy do grupy największych firm doradczych na rynku nieruchomości komercyjnych na świecie. Jej przychody są szacowane na 5 mld USD. Do najważniejszych usług świadczonych przez firmę należą pośrednictwo w wynajmie powierzchni, kompleksowe zarządzanie nieruchomościami, obsługa transakcji na rynkach kapitałowych, zarządzanie obiektami (C&W Services), globalna obsługa najemców, zarządzanie inwestycjami i aktywami (DTZ Investors) oraz usługi w zakresie realizacji projektów i inwestycji deweloperskich, reprezentacji najemców, wyceny i doradztwa.

W Polce firma zatrudnia około 400 osób.

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w administracji
  • praktyczna znajomość narzędzi marketingowych
  • praktyczna znajomość pakietów MS Office (Excel, Word)
  • wysokie zdolności analityczne i interpersonalne
  • sumienne i rzetelne wykonywanie obowiązków
  • znajomość jęz. angielskiego

 

Zakres obowiązków:

  • organizacja akcji marketingowych oraz nadzór nad ich realizacją
  • współraca i realizacja wspólnych działań z najemcami w centrum handlowym
  • współpraca z firmami zewnętrznymi
  • kontrola budżetu marketingowego
  • monitorowanie działań konkurencji
  • odpowiedzialność za obieg dokumentów
  • sporządzanie bieżących i okresowych raportów i analiz
  • realizacja wszelkich innych obowiązków powierzonych przez przełożonego

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę wraz z niezbędnymi narzędziami do pracy
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej, wiodącej na rynku zarządzania nieruchomościami firmie
  • możliwość rozwijania własnej wiedzy i kompetencji

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV z dopiskiem „Specjalista ds. administracyjnych i marketingu" klikając na przycisk Aplikuj znajdujący się na dole ogłoszenia. Termin składania ofert upływa po 2 tygodniach od dnia publikacji ogłoszenia.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)

Zastrzegamy sobie prawo, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Nadesłanych ofert nie zwracamy.

Prezentacja firmy

Jesteśmy globalną firmą doradczą na rynku nieruchomości, której w... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
28/04/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena, Praca Reklama / Komunikacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi