Opis stanowiska pracy

Miejsce pracy Piekoszów (Micigózd)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
• obsługę centrali telefonicznej oraz kierowanie ruchem osobowym w centrali,
• prowadzenie recepcji oraz organizacja i obsługa spotkań biznesowych,
• obsługę korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w zakresie prowadzenia dzienników korespondencji, dekretowanie pism i faktur zgodnie z przyjętymi zasadami,
• obsługę dokumentacji wewnętrznej spółki, w tym przyjmowanie faktur do rejestracji, przekazywanie do odpowiednich działów i osób odpowiedzialnych,
• dbanie o prawidłowy przepływ danych i dokumentów,
• umieszczanie na portalach branżowych ofert o pracę oraz umawianie spotkań rekrutacyjnych,
• realizacja zamówień na materiały biurowe, eksploatacyjne do biura,
• wsparcie organizacyjne i administracyjne pracowników firmy w codziennych obowiązkach,
• obsługa administracyjna spółki, w tym redagowanie pism, prowadzenie postępowań administracyjnych,
• dbanie o pozytywny wizerunek firmy i wygląd biura.
• MILE WIDZIANE DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI, DZIĘKI KTÓRYM OSOBA MOGŁABY ROZWIJAĆ SWOJĄ POYCJĘ W STRUKTURACH SPÓŁKI m.in. z zakresu marketingu, finansów, HR, komunikacji, szkoleń, ochrony środowiska.

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:
• doświadczenia w pracach administracyjnych / biurowych,
• znajomość języka angielskiego - wymóg konieczny,
• MILE WIDZIANE DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI, DZIĘKI KTÓRYM OSOBA MOGŁABY ROZWIJAĆ SWOJĄ POYCJĘ W STRUKTURACH SPÓŁKI m.in. z zakresu marketingu, finansów, HR, komunikacji, szkoleń, ochrony środowiska,
• podstawowej znajomości zagadnień administracji personalnej,
• komunikatywności,
• konsekwentnego działania w zakresie powierzonych obowiązków,
• dobrej znajomości pakietu MS Office,
• prawa jazdy kat. B.,
• systematyczności oraz bardzo dobrej organizacji pracy,
• umiejętności pracy w zespole,
• terminowości.

Oferujemy:
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• możliwości rozwoju i zdobycia doświadczenia,
• udział w ciekawych i różnorodnych projektach,
• możliwość doskonalenia poprzez udział w szkoleniach,
• pracę w kreatywnym, twórczym, dynamicznym i przyjaznym zespół.

Prezentacja firmy

Zakłady należące do MB Recycling specjalizują się w przetwarzaniu zużyte... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
26/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi