Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:
• zarządzanie korespondencją i nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów
• prace asystenckie dla biura inżynieryjnego,
• wsparcie administracyjne zarządu,
• dbanie o pozytywny wizerunek firmy w kontaktach z klientami, podwykonawcami i dostawcami,
• możliwa praca w środowisku anglojęzycznym,
• zadania z obszaru marketingu,
• nawiązywanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji z kontrahentami i przyszłymi klientami,
• opieka na funpagem firmy,
• administrowanie i redagowanie strony www spółki,
• współpraca z instytucjami finansowymi i ubezpieczeniowymi,
• analiza nieruchomości gruntowych pod względem inwestycyjnym,
• umiejętność nawiązywania i budowania pozytywnych relacji z Klientami indywidualnymi oraz korporacyjnymi,
• bardzo dobra znajomość obsługi komputera (zwłaszcza MS Office) oraz urządzeń biurowych,
• znajomość języka angielskiego,
• umiejętność koordynacji wielu zadań, dobra organizacja pracy,
• praca na podobnym stanowisku,
• samodzielność, kreatywność, umiejętność pracy w grupie,
• otwartość, komunikatywność,
• dokładność, sumienność,
• pracowitość,
• chęć rozwoju.
Oferujemy:
• ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• możliwość czerpania doświadczenia od uznanych ekspertów,
• możliwość rozwoju,
• wsparcie w procesie wdrożenia,
• elastyczne godziny pracy,
• możliwość szkoleń,
• płacę adekwatną do posiadanego doświadczenia.
BBC Best Building Consultants Sp. z o.o.jest firmą, która dostarc... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.