• zarządzanie obiegiem dokumentów oraz korespondencji,
• przygotowywanie treści pism, umów,
• kontakt z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, GUS, US, KRS),
• prowadzenie akt pracowniczych,
• ewidencjonowanie oraz weryfikacja formalna faktur i innych dokumentów księgowych,
• przygotowywanie comiesięcznych dokumentów rozliczeniowych,
• przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz statystycznych,
• rozliczanie delegacji i zaliczek pracowniczych,
• prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich,
• przygotowywanie zestawień i analiz na bieżące potrzeby,
• wspieranie działu księgowego znajdującego się poza obrębem firmy,
• współpraca z kancelarią adwokacką,
• składanie zamówień na materiały biurowe.
Oczekujemy:
• biegłej znajomości pakietu MS Office,
• doświadczenia w pracy w dziale administracji,
• umiejętności analitycznego myślenia,
• bardzo dobrej organizacji pracy,
• znajomości zagadnień księgowych,
• znajomości prawa pracy,
• dokładności, skrupulatności, komunikatywności, samodzielności,
• prawa jazdy kategorii B.
Oferujemy:
• możliwość zdobycia doświadczenia,
• pracę w dynamicznym zespole w szybko rozwijającej się firmie,
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat w godz. 8:00-16:00,
• możliwość rozwoju.
Oferty (CV oraz list motywacyjny) prosimy przesyłać z dopiskiem: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (ustawa o ochronie danych osobowych z dn.29.08.97 r. Dz.U. nr 133 poz. 883).
JOLERO Sp. z o.o. - producent i dystrybutor opakowań.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.