Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: RaszynMiejsce pracy: Raszyn
Do obowiązków Kandydata będzie należeć:
• Obsługa korespondencji biurowej
• Obsługa zamówień
• Obsługa programu komputerowego
• Wprowadzanie faktur do systemu
• Wsparcie działania pracy biura
Od Kandydatów wymagamy:
• Min. średnie wykształcenie
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
• Dobra znajomość pakietu MS Office
• Mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego lub hiszpańskiego
Oferujemy:
• Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Wsparcie doświadczonych pracowników
• Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji
Numer referencyjny: SDA/11/2016/GRM
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.