#

Specjalista ds. Administracji

Adecco Poland Sp. z o.o.

Raszyn, mazowieckie

Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Specjalista ds. Administracji

Miejsce pracy: Raszyn

Miejsce pracy: Raszyn

Do obowiązków Kandydata będzie należeć:

• Obsługa korespondencji biurowej
• Obsługa zamówień
• Obsługa programu komputerowego
• Wprowadzanie faktur do systemu
• Wsparcie działania pracy biura


Od Kandydatów wymagamy:

• Min. średnie wykształcenie
• Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
• Dobra znajomość pakietu MS Office
• Mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego lub hiszpańskiego

Oferujemy:

• Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji i doświadczenia
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Wsparcie doświadczonych pracowników
• Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji


Numer referencyjny: SDA/11/2016/GRM
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi