Kontakt z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
Nadzór nad etapami realizacji zamówień i monitorowanie terminowości dostaw
Sporządzanie analiz, zestawień i raportów
Obsługa sekretariatu (centrala telefoniczna, obsługa gości)
Koordynowanie obiegu dokumentów
Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
Utrzymywanie kontaktu z klientami (również anglojęzycznymi) oraz bieżąca obsługa klienta
Wystawianie dokumentów sprzedaży
Przygotowywanie ofert handlowych
Wsparcie działu sprzedaży w pozyskiwaniu nowych klientów
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację biznesową (warunek konieczny)
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności: Excel)
Wykształcenie min. średnie
Samodzielność w działaniu i gotowości do nauki
Komunikatywność, zaangażowanie i odpowiedzialność
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane
Jesteśmy firmą istniejącą na rynku pracy od 1996 roku. Naszą podstawową ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.