Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: PłockZadania:
• Wsparcie administracyjne biura,
• Administrowanie obiektami i nieruchomościami,
• Współpraca z Klientami, urzędami i instytucjami,
• Przygotowywanie rozliczeń i raportów, dokumentów związanych z prowadzeniem biura,
• Organizowanie targów.
Nasze wymagania:
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: Administracja),
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym- warunek konieczny
• Znajomość obsługi komputera (MS Office, Excel)- warunek konieczny,
• Wysoka kultura osobista,
• Samodzielność i odpowiedzialność.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy,
• Podnoszenie kwalifikacji, zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych.
Oferta dotyczy pracy stałej.
Numer referencyjny: SA/04/2017/PLO
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.