Dla naszego Klienta w Łodzi – międzynarodowej firmy działającej w branży elektryczno-automatycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Administracji
Zadania:
• Wykonywanie tłumaczeń ustnych i pisemnych, jak również zlecanie ich firmie zewnętrznej.
• Obsługa podróży służbowych – przygotowywanie oraz rozliczanie delegacji.
• Przygotowywanie prezentacji.
• Dekretacja faktur.
• Koordynowanie organizacji spotkań i przygotowywania materiałów, wsparcia organizacji konferencji, organizacji czasu pobytu gości, rezerwacji hoteli, zamawiania cateringu etc.
• Logistyka biura: podejmowanie działań związanych z optymalnym rozmieszczeniem pracowników.
• Dokonywanie zakupów na potrzeby biura.
• Koordynowanie działań związanych z utrzymaniem technicznym biura - zlecanie prac konserwatorskich, kontrola jakości firmy sprzątającej, weryfikacja przy odbiorze.
• Współpraca w realizacji działań związanych z zapewnieniem warunków pracy zgodnych z przepisami BHP oraz bezpieczeństwa p.poż. w pomieszczeniach biurowych.
• Współuczestnictwo w tworzeniu i usprawnianiu procedur, inicjatyw wewnętrznych.
• Wydawanie kart parkingowych dla pracowników, autoryzowanie wjazdu na parking dla gości.
• Pomoc w organizacji wyjazdów grupowych i imprez integracyjnych dla pracowników.
• Inicjowanie procedur, instrukcji w zakresie zapewnienia prawidłowego działania Działu Administracji.
• Współpraca z różnymi działami (kontroling, BHP, nieruchomości, kancelaria i inne) w celu jak najlepszego wykonywania obowiązków.
• Koordynacja i prowadzenie szkoleń wprowadzających nowego pracownika do organizacji.
• Koordynowanie uzyskiwania dostępu do poczty, urządzeń drukujących (wielofunkcyjnych), sprzętu IT, telefonów.
• Pomoc w organizacji szkoleń.
• Koordynacja przepływu informacji z wykorzystaniem dostępnych narzędzi.
• Aktualizacja dokumentacji.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe, preferowane zarządzanie lub administracja.
• Min. 2 lata na stanowisku pracy w administracji.
• Umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych.
• Znajomość programów użytkowych (Word, Excel, PowerPoint, Visio) wykorzystywanych w pracy.
• Otwartość na poznawanie nowych technologii.
• Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.
• Umiejętność starannego wykonywania zadań.
• Samodzielność.
• Umiejętność pracy w zespole.
• Bardzo dobra organizacja i planowanie pracy
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub inną formę współpracy np. B2B)
• Inspirującą pracę w międzynarodowym środowisku w firmie zorientowanej na pracownika
• Przyjazne środowisko pracy
• Możliwość rozwoju ścieżki kariery i dostęp do ciekawych szkoleń
• Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie i umiejętności
• Dodatkowe benefity (ubezpieczenie medyczne, dofinansowanie do zajęć sportowych, ubezpieczenie na życie)
Workforce Logiq, formerly ZeroChaos, is a global provider of work... Rozwiń
Kliknięcie przycisku „Aplikuj” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez ZeroChaos Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci pr... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.