#

Specjalista ds. Administracji

Workforce Logiq

Łódź, łódzkie

Opis stanowiska pracy

Dla naszego Klienta w Łodzi – międzynarodowej firmy działającej w branży elektryczno-automatycznej poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Specjalista ds. Administracji

 

 

Zadania:

• Wykonywanie tłumaczeń ustnych i pisemnych, jak również zlecanie ich firmie zewnętrznej.

• Obsługa podróży służbowych – przygotowywanie oraz rozliczanie delegacji.

• Przygotowywanie prezentacji.

• Dekretacja faktur.

• Koordynowanie organizacji spotkań i przygotowywania materiałów, wsparcia organizacji konferencji, organizacji czasu pobytu gości, rezerwacji hoteli, zamawiania cateringu etc.

• Logistyka biura: podejmowanie działań związanych z optymalnym rozmieszczeniem pracowników.

• Dokonywanie zakupów na potrzeby biura.

• Koordynowanie działań związanych z utrzymaniem technicznym biura - zlecanie prac konserwatorskich, kontrola jakości firmy sprzątającej, weryfikacja przy odbiorze.

• Współpraca w realizacji działań związanych z zapewnieniem warunków pracy zgodnych z przepisami BHP oraz bezpieczeństwa p.poż. w pomieszczeniach biurowych.

• Współuczestnictwo w tworzeniu i usprawnianiu procedur, inicjatyw wewnętrznych.

• Wydawanie kart parkingowych dla pracowników, autoryzowanie wjazdu na parking dla gości.

• Pomoc w organizacji wyjazdów grupowych i imprez integracyjnych dla pracowników.

• Inicjowanie procedur, instrukcji w zakresie zapewnienia prawidłowego działania Działu Administracji.

• Współpraca z różnymi działami (kontroling, BHP, nieruchomości, kancelaria i inne) w celu jak najlepszego wykonywania obowiązków.

• Koordynacja i prowadzenie szkoleń wprowadzających nowego pracownika do organizacji.

• Koordynowanie uzyskiwania dostępu do poczty, urządzeń drukujących (wielofunkcyjnych), sprzętu IT, telefonów.

• Pomoc w organizacji szkoleń.

• Koordynacja przepływu informacji z wykorzystaniem dostępnych narzędzi.

• Aktualizacja dokumentacji.

 

Wymagania

Wymagania:

• Wykształcenie wyższe, preferowane zarządzanie lub administracja.

• Min. 2 lata na stanowisku pracy w administracji.

• Umiejętność biegłej obsługi komputera i urządzeń biurowych.

• Znajomość programów użytkowych (Word, Excel, PowerPoint, Visio) wykorzystywanych w pracy.

• Otwartość na poznawanie nowych technologii.

• Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie.

• Umiejętność starannego wykonywania zadań.

• Samodzielność.

• Umiejętność pracy w zespole.

• Bardzo dobra organizacja i planowanie pracy

 

Oferujemy:

• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (lub inną formę współpracy np. B2B)

• Inspirującą pracę w międzynarodowym środowisku w firmie zorientowanej na pracownika

• Przyjazne środowisko pracy

• Możliwość rozwoju ścieżki kariery i dostęp do ciekawych szkoleń

• Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o doświadczenie i umiejętności

• Dodatkowe benefity (ubezpieczenie medyczne, dofinansowanie do zajęć sportowych, ubezpieczenie na życie)

 

 

Prezentacja firmy

Workforce Logiq, formerly ZeroChaos, is a global provider of work... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/04/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi