Zakres obowiązków:
• Praca w dziale administracji finansowej
• Fakturowanie
• Weryfikacja faktur i innych dokumentów księgowych
• Windykacja należności
• Bieżący kontakt z klientami
• Monitorowanie stanu należności
• Ustalanie sald rozrachunków
• Prowadzenie negocjacji spłaty zobowiązań finansowych dłużników
• Prowadzenie dokumentacji rejestrowej
• Tworzenie zestawień
• inne czynności administracyjne
• dobra znajomość języka niemieckiego,
• umiejętność dobrej organizacji pracy,
• umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków,
• łatwość nawiązywania kontaktów,
• umiejętność negocjacji i rozmów z klientami,
• komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
• znajomość pakietu MS Office (w tym znajomość MS Excel),
• wykształcenie minimum średnie
• asertywność
Firma Krotrans Logistics jest międzynarodową firmą o ugruntowanej pozycj... Rozwiń
Proszę o uzupełnienie CV o poniższą klauzulę: <br/> <br/> „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu tej praz przyszłych rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych or... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.