Firma produkująca własną markę odzieżową poszukuje osoby na stanowisko Specjalista ds. Administracji w dziale Sprzedaży i Marketingu.
Zakres obowiązków:
stałe wsparcie działu sprzedaży
organizowanie CRM
telefoniczna i mailowa obsługa klienta
wprowadzanie zamówień do systemu
obsługa płatności klientów (PayPal, karta kredytowa)
przygotowywanie różnego rodzaju statystyk (Excell)
przyjmowanie reklamacji
tworzenie cenników i innych formularzy na podstawie przekazanych danych
sprawdzanie materiałów reklamowych pod względem poprawności przygotowania (kontakt z grafikiem)
obsługa sklepu internetowego w kwestiach związanych z klientami i ich zamówieniami
- język angielski lub (i) niemiecki w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- min. dwuletnie doświadczenie w pracy w biurze
- bardzo dobra znajomość programów MS Office oraz środowiska Internetu
- samodzielność i odpowiedzialność
Jesteśmy właścicielem i producentem docenianej na światowym rynku Linger... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.