#

Specjalista ds. administracji w Biurze Zarządu

Mobilis Sp. z o.o.

Warszawa, Ursus, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Czas pracy pn.-pt. w godzinach 9:00-17:00

 

Opis stanowiska:

  • bieżące wsparcie członków Zarządu
  • ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • obsługa centrali telefonicznej
  • współpraca z Pocztą Polską oraz firmami kurierskimi
  • opieka na gośćmi firmy
  • prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazdów służbowych
  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sprzętów biurowych
  • zapewnianie niezbędnych materiałów biurowych

 

Wymagania:

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
  • min. roczne doświadczenie na samodzielnym stanowisku administracja biurowa
  • doskonała znajomość pakietu MS Office
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, jak również w zespole
  • samodzielność, rzetelność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • komunikatywność, zdolności interpersonalne

 

Oferujemy:

  • stałą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo na min. 1 rok
  • Wynagrodzenie adekwatne do kompetencji oraz powierzonych zadań
  • Kartę miejską na I i II strefę
  • Prywatna opieka medyczna
  • pakiet socjalny

Prezentacja firmy

MOBILIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością działa na polskim rynku ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
14/11/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi