Zakres obowiązków:
• realizacja bieżących zamówień podległych placówek
• przeprowadzanie oraz nadzór nad inwentaryzacjami,
• rozliczanie dostaw/wysyłek towarów,
• kontrolowanie dokumentacji i jej poprawnego obiegu,
• tworzenie ofert handlowych,
• współpraca i wsparcie pracy innych Działów.
• pomoc przy organizacji pracy placówek handlowych,
• rozliczanie czasu pracy sprzedawców, tworzenie grafików
• przeprowadzanie oraz nadzór nad inwentaryzacjami,
• zbieranie informacji, danych, tworzenie na ich podstawie raportów, zestawień,
• kontrolowanie dokumentacji i jej poprawny obieg,
• minimum wykształcenie średnie,
• podstaw księgowości,
• dyspozycyjność,
• biegła obsługa komputera,
• dobra znajomość pakietu MS Office, znajomość programu Optima i/lub CDN XL,
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• czynne prawo jazdy kat. B,
• książeczka sanepid.
• aktualnej książeczki sanepid.
Aktualnie firma U Jędrusia to jeden z największych i najbardziej znanych... Rozwiń
W aplikacji prosimy o zawarcie klauzuli: ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH <br/>Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci: imion i nazwiska, daty i miejsce urodzenia, adresu zameldowania, numeru telefonu, adresu e-mail, wizerunku (fotografii twarzy), <br/>Zgoda dotyczy przetwarzania moich danych przez U JĘDRUSIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Pr... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.