#

Specjalista ds. administracji sklepu internetowego

Selsey Polska Sp. z o.o.

Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Selsey Polska Sp. z o.o.
Selsey Polska Sp. z o.o. urządza mieszkania. Nasza firma cały czas poszerza swoją działalność lokalnie, jak i poza granicami Polski. Uważamy, że kreatywni i dobrze zmotywowani pracownicy są podstawą naszego sukcesu. Rozwijaj się razem z nami i dołącz do nas jako:

Specjalista ds. administracji sklepu internetowego

Miejsce pracy: Olsztyn

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, Selsey Polska poszukuje odpowiedzialną osobę na stanowisko pracownika biurowego w dziale administracji sklepu internetowego w wymiarze.

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialne będzie za:

  • Kompletowanie informacji o nowych produktach
  • Budowanie opisów produktów w oparciu o zebrane informacje w języku polskim oraz angielskim
  • Wprowadzanie nowych produktów do oferty sklepu oraz portalach sprzedażowych
  • Aktualizacja bieżących ofert
  • Obsługe administracyjna procesów sprzedażowych

 

Wymagania:

  • Swoboda w pracy z komputerem - pakiet MS Office, platformy e-commerce
  • Umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji w internecie
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy
  • Otwartość i chęć samodoskonalenia

Oferujemy:

  • Pracę w szybko rozwijającej się organizacji
  • Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego
  • Możliwość rozwoju w firmie aktywnie działającej na międzynarodowym rynku
  • Atrakcyjny pakiet socjalny

 

Początkowa współpraca oparta będzie o umowę zlecenie

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w przycisk aplikowania.
Selsey Polska Sp. z o.o.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi