Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji The Adecco Group - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2018 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło blisko 52 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy:
Specjalista ds. Administracji Personalnej i Rekrutacji
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Odpowiedzialność za obszar administracji personalnej i kadr,
- Tworzenie opisów stanowisk, udział w rekrutacji nowych pracowników i szkoleniach,
- Sporządzanie raportów HR na potrzeby wewnętrzne firmy i jej centrali,
- Czynny udział w tworzeniu i wdrażaniu wewnętrznych regulaminów i procedur HR
- Przygotowywanie potrzebnej dokumentacji, dbanie o odpowiedni obieg dokumentów.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe na kierunkach z zakresu zasobów ludzkich, psychologii lub administracji,
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy w administracji personalnej w dziale HR,
- Doświadczenie zarówno w twardym jak i miękkim HR
- Praktyczna znajomość polskiego prawa pracy,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym komunikatywnym,
- Umiejętność indywidualnej pracy, niezależność, dobra organizacja pracy własnej,
- Dobra znajomość pakietu MS Office (znajomość programu Workday będzie dodatkowym atutem).
W zamian oferujemy:
- Stałą pracę w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w dynamicznym, młodym zespole w firmie z wieloletnią historią na międzynarodowym rynku,
- Dużą możliwość rozwoju i uczestnictwa w ciekawych projektach HR,
- Atrakcyjne wynagrodzenie z premiami + benefity: opieka medyczna, karta sportowa, szkolenia, owocowe poniedziałki, nauka języka angielskiego,
- Lokalizacja: Warszawa, Ochota.
Numer referencyjny: SHR/WA2/12/2018/AC
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.