#

Specjalista ds. Administracji i Wsparcia Procesów Rekrutacyjnych

HEADHUNTERS GROUP

Warszawa, mazowieckie

HEADHUNTERS GROUP

Specjalista ds. Administracji i Wsparcia Procesów Rekrutacyjnych

Od: HEADHUNTERS GROUP
Miejsce pracy: Warszawa

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: 1 rok

Wykształcenie: Wyższe magisterskie

Branża: Praca HR / Kadry / Rekrutacja, Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat

HEADHUNTERS GROUP działa na rynku od 15 lat jesteśmy wyspecjalizowaną firmą w poszukiwaniu kandydatów do działów sprzedaży i marketingu. Rekrutujemy w oparciu o poszukiwania bezpośrednie (direct search) kandydatów aktywnych zawodowo na rynku pracy w sektorach FMCG, B2B, Usługi czy Sektor Budowlany. Nasza firma działa w oparciu o standardy, procedury i wewnętrzne wytyczne, których celem jest wysoka skuteczność prowadzonych projektów, dobra komunikacja pomiędzy naszymi klientami i kandydatami. W związku z naszą wewnętrzną potrzebą poszukujemy do naszego zespołu kandydata, kandydatki na stanowisko:

Specjalisty ds. Administracji i Wsparcia Procesów Rekrutacyjnych

 

Cel stanowiska:

Odpowiedzialność za bieżące funkcjonowanie biura, wsparcie zespołu rekrutacyjnego w prowadzeniu projektów, zawiadywanie komunikacją zewnętrzną i wewnętrzną w firmie.

Główny zakres odpowiedzialności:

  • Wsparcie zespołu rekrutacyjnego w codziennym funkcjonowaniu biura, obsługa telefonów przychodzących, wychodzących, porządkowanie korespondencji, odpowiedzi na zapytania mailowe
  • Porządkowanie baz danych, wpisy informacji wedle wewnętrznych wytycznych, dbanie o aktualne zasoby bazodanowe
  • Przygotowanie w różnych wersjach językowych dossier kandydatów dla klientów i raportów z postępu procesów rekrutacyjnych
  • Zamieszczanie ogłoszeń na stronie www i zarządzanie spływem aplikacji
  • Wyszukiwanie informacji w internecie i portalach branżowych
  • Umawianie spotkań z kandydatami i klientami
  • Administracja potrzebami biura ( zakupy, zamówienia, współpraca z firmami zewnętrznymi)

 

Oczekiwania wobec kandydata:

  • Minimum jeden rok pełny doświadczenia na stanowisku asystentki/asystenta biura, sekretarki, administratora, najchętniej w firmie rekrutacyjnej
  • Znajomości międzynarodowego środowiska pracy mile widziana
  • Doświadczenia w pracy w oparciu o standardy, procedury
  • Umiejętności komunikacji interpersonalnej dobrze rozwinięte
  • Dobra organizacja pracy
  • Nastawienia na zadania i cele
  • Umiejętności zarządzania priorytetami
  • Optymistycznego podejście do wyzwań
  • Odporności na stres i presję czasu
  • Biegłej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Predyspozycji do pracy w zespole

 

Nasza firma oferuje:

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie rekrutacyjnej z możliwością awansu i zmiany stanowiska
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy, na podstawie umowy o pracę lub w innej formie – do dyskusji i wedle preferencji

 

Kandydatów zainteresowanych ofertą prosimy o przesłanie CV w języku angielskim wraz z dopisaniem klauzuli.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi