Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Specjalista ds. administracji i obsługi klienta
Miejsce pracy: GarwolinZakres zadań:
- Kompleksowa obsługa przydzielonych Klientów (około 2-3 Klientów)
- Bieżące administrowanie klientów w wewnętrznym systemie firmy
- Tworzenie raportów na potrzeby firmy oraz Klientów
- Utrzymywanie stałego kontaktu z przydzielonymi Klientami m.in. w kwestii wysyłek, problemów w produkcji, stanów magazynowych itp.
- Współpraca z innymi działami firmy
Oczekujemy:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w pracach biurowych lub z wykorzystaniem systemów MRP
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Wysokiej komunikatywności i jasności w formułowaniu treści kierowanych do klientów
- Dobra organizacja czasu pracy oraz samodzielność w działaniu
Oferujemy:
- Współpracę z międzynarodową, dynamicznie rozwijającą się firmą
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z Klientem
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzania swoich kompetencji
Oferta dotyczy pracy stałej.
Numer referencyjny: SAOK/Gar/09/17/waw1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.