Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za przygotowywanie oraz administrowanie dokumentacją związanej z leasingiem pracowników do Szwecji.
Opis stanowiska:
Przygotowywanie raportów dotyczących czasu pracy pracowników
Przygotowywanie harmonogramów pracy dla pracowników delegowanych do pracy za granicę
Przygotowywanie dokumentów dotyczących procesu zatrudniania pracowników
Tworzenie list ubezpieczeniowych oraz przygotowywanie dokumentów do zaświadczeń A1
Opracowywanie zestawień, raportów, baz danych
Kontakt z urzędami: (ZUS, US, NFZ)
Dbanie o płynny obieg dokumentów w dziale
Oferujemy:
Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa wynagrodzenia plus premia)
Pakiet socjalny (opieka medyczna, program sportowy, wczasy pod gruszą)
Możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o system szkoleń
Naukę języka angielskiego
Wymagania:
Wykształcenie wyższe
Doświadczenie w pracy w kadrach, administracji, agencjach pracy
Umiejętności organizacji pracy własnej oraz współpracy z zespołem
Sumienność, zaangażowanie
Dokładność i skrupulatność
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?