#

Specjalista ds. administracji i kadr z językiem angielskim

Derksen Polska Sp. z o.o.

Przyszowice, śląskie

Opis stanowiska pracy

  • Prowadzenie sekretariatu oraz wsparcie organizacyjne zarządu firmy,
  • Przyjmowaniu gości i dbaniu o dobry wizerunek firmy oraz organizacja poczty wychodzącej i przychodzącej oraz przesyłek kurierskich
  • Dokonywanie m.in. rozliczeń pracowników, pomoc w przygotowywaniu list płac, kompletowanie teczek pracowników oraz pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej
  • Kontakt z kontrahentami firmy krajowymi i zagranicznymi
  • Pomoc przy organizowaniu oraz planowaniu transportu w firmie (dostawa towaru)
  • Zarządzanie bazą przewoźników a także budowanie i utrzymywanie relacji z firmami transportowymi

 

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Kursy językowe w siedzibie organizacji;
  • Szkolenia dla wszystkich pracowników firmy
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się międzynarodowej firmie
  • Dodatki świąteczne
  • Dopłata do aktywności sportowych
  • Wstępne szkolenie stanowiskowe (wprowadzające)

 

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację (poziom min. B2/C1)
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (kadry, płace)
  • Bardzo dobra znajomość MS Office
  • Wysokie zdolności organizacyjne i interpersonalne
  • Umiejętność pracy w zespole

 

Prezentacja firmy

Derksen Polska jest certyfikowaną Agencją Pracy Tymczasowej (nr cert. 40... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
30/01/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja / Sekretariat, Praca Administracja biurowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca HR / Kadry / Rekrutacja

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi