#

Specjalista do spraw wsparcia Klienta

Biuro56 Sp. z o.o.

Poznań, wielkopolskie

Opis stanowiska pracy

Co oferujemy?

 

- Będziesz pracować w kulturze startupowej, w młodym i ambitnym zespole

 

- Twoim celem będzie pomoc klientom i umożliwianie im efektywnej pracy każdego dnia

 

- Cel ten będziesz realizować poprzez rozwiązywanie problemów administracyjnych i

prostych zadań biznesowych zlecanych przez klientów

 

- Otrzymasz możliwość awansu, podnoszenia kwalifikacji i rozwoju intelektualnego

dzięki pracy z poważnymi klientami i licznym szkoleniom

 

- Będziesz współpracować z klientami na całym świecie

 

- Otrzymasz atrakcyjne wynagrodzenie

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:

 

- Biznesowego podejścia oraz chęci pracy w kulturze startupowej

 

- Dobrej znajomości Google Docs, Google Calendar, Gmail, Skype oraz łatwości poznawania i poruszania się po innych narzędziach i aplikacjach internetowych

 

- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego na poziomie C1/C2 ze względu

na pracę w środowisku międzynarodowym

 

- Umiejętności radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocześnie oraz doskonałej organizacji czasu pracy

 

- Samodzielności, dbałości o szczegóły oraz odporności na stres

 

- Komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu relacji biznesowych, wysokiej kultury

osobistej

 

 

Mile widziany przynajmniej 1 rok doświadczenia na stanowisku asystenckim lub w roli

wsparcia procesów biznesowych/sprzedaży.

Prezentacja firmy

Biuro56 to nie tylko przestrzeń zamknięta w czterech ścianach, z ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/10/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi