Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/19/1981
Obowiązki:
W/g zawodu.
Wymagania:
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Wymagania: Doświadczenie w pracy przy Zamówieniach Publicznych, umiejętność analizy zapisów SIWZ, znajomość Ustawy o Zamówieniach Publicznych, znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office), umiejętność pracy w zespole, zdolności organizacyjne, otwartość i komunikatywność.
Zakres obowiązków: Weryfikacja zapisów specyfikacji istotnych warunków zamówienia i opracowywanie zapytań dot. zapisów umowy oraz zapytań merytorycznych, kontrola dokumentów podmiotowych i przedmiotowych, prowadzenie korespondencji dot. postępowań przetargowych z Zamawiającym, kompletowanie ofert przetargowych.
Miejsce pracy: Kredowa 8/50, 25-640 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/09/2019
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Administracja biurowa, Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja / Sekretariat