#

Specjalista do spraw obsługi klienta

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Warszawa, mazowieckie

Urząd Pracy m.st. Warszawy

Specjalista do spraw obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

PRACA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Wykształcenie wyższe na kierunkach medycznych; minimum 2 lata w sprzedaży. Obowiązki: przyjmowanie rozmów przychodzących i telefoniczny oraz elektroniczny kontakt z klientami z podległego regionu minimum 2 razy w miesiącu; przedstawienie do godziny 10.00 zestawienia rozmów wychodzących i przychodzących z dnia poprzedniego w liczbie nie mniejszej niż 50. Sporządzanie innych raportów stosownie do potrzeb i zaleceń przełożonego; stała współpraca z przedstawicielem handlowym w zakresie przygotowania i procesowania ofert i zamówień oraz bieżących kontaktów z klientami w powierzonym regionie; przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych; dbałość o wzrost sprzedaży; utrzymywanie i uaktualnianie baz klientów w podległym regionie (Excel oraz Symfonia/Act!); informowanie odbiorców o aktualnych promocjach; przyjmowanie zamówień zewnętrznych z prawidłowym przygotowaniem buforów i adresów; obsługa klientów na zastępstwo w salonie sprzedaży Reha Fund przy ul. Staniewickiej 14; obsługa klientów z internetowego kanału sprzedaży w zakresie obsługiwanego regionu; przyjmowanie i rozliczanie wniosków NFZ oraz reklamacji; zastępowanie innych pracowników Działu Obsługi Klienta w przypadku ich nieobecności w zakresie obsługi klienta stosownie do decyzji przełożonego; informowanie przełożonego o wynikach sprzedaży oraz sygnałów z rynku w zakresie współpracy z firmą oraz działań konkurencji; nie przekazywanie osobom trzecim informacji o zasadach i wysokości wynagrodzenia oraz systemu motywacyjnego, stanowiących tajemnicę służbową w myśl zasad obowiązujących w firmie. Zgłoszenia mailowe: malgorzata.schweitzer@trachem.pl

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi