Opis stanowiska pracy


Główny Urząd Nadzoru Budowlanego w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

specjalista do spraw legislacji

Warszawa 00-926, ul. Krucza 38/42

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • opracowywanie, we współpracy z właściwymi merytorycznie komórkami organizacyjnymi Urzędu, projektów wewnętrznych aktów prawnych i prowadzenie uzgodnień wewnętrznych dotyczących tych projektów,
  • opiniowanie projektów zewnętrznych aktów prawnych, w szczególności związanych z ustawą - Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych, i koordynowanie uzgodnień wewnętrznych dotyczących tych projektów,
  • udział w przygotowywaniu stanowisk w sprawie notyfikowania projektów aktów prawnych Państw Członkowskich UE,
  • monitorowanie zmian w przepisach prawnych,
  • udział w opracowywaniu projektów aktów prawnych związanych z ustawą - Prawo budowlane i ustawą o wyrobach budowlanych oraz prowadzenie uzgodnień wewnętrznych i koordynowanie uzgodnień wewnętrznych w toku uzgodnień międzyresortowych dotyczących tych projektów,
  • prowadzenie rejestru i zbioru wewnętrznych aktów prawnych wydawanych przez Głównego Inspektora i Dyrektora Generalnego Urzędu oraz elektronicznego zbioru wewnętrznych aktów prawnych,
  • udział w konferencjach uzgodnieniowych i komisjach prawniczych.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca przemieszczania się pomiędzy pokojami i piętrami, obsługa urządzeń biurowych (komputer, ksero, fax, niszczarka), bezpośrednie i pośrednie kontakty (w tym telefoniczne) z klientami zewnętrznymi.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: w budynku brak wind, podjazdów i toalet dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami wyposażonymi w system kontroli dostępu.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagane dokumenty powinny być przesłane na adres Głównego Urzędu Nadzoru Budowlanego w terminie wyznaczonym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) lub dostarczone osobiście do Kancelarii Ogólnej Urzędu.

Wzory wymaganych oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu (www.gunb.gov.pl) - w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce „Praca w GUNB”.

Oferty pracy, które wpłyną do Urzędu podlegają weryfikacji pod względem spełniania wymogów formalnych, tj.: terminowości złożenia oferty, kompletności dokumentów oraz ich formy i treści (w tym wymaganych podpisów), a także dotyczących wykształcenia i doświadczenia zawodowego. Osoby, które spełnią ww. wymagania zostaną poinformowane o terminie testu wiedzy lub rozmowy kwalifikacyjnej – drogą elektroniczną lub telefonicznie.

Zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu
(z uwzględnieniem informacji dotyczących warunków pracy) do udziału w naborze na to stanowisko.

Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 661 91 78.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: wyższe prawnicze

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w pracy związanej z opracowywaniem aktów prawnych,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy – Prawo budowlane, ustawy o wyrobach budowlanych, Kodeksu postępowania administracyjnego, zasad techniki prawodawczej,Konstytucji RP oraz innych przepisów dotyczących podstaw ustrojowych państwa, w szczególności funkcjonowania administracji rządowej (ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o Radzie Ministrów, regulamin pracy Rady Ministrów, Sejmu oraz Senatu),
  • umiejętność analizy przepisów prawnych, w tym – przepisów unijnych,
  • umiejętność organizacji pracy własnej,
  • odporność na stres, w tym umiejętność pracy pod presją czasu,
  • kultura osobista,
  • komunikatywność,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • ukończona aplikacja legislacyjna lub studia podyplomowe z zagadnień legislacyjnych,
  • doświadczenie zawodowe w zakresie problematyki prawa budowlanego lub wyrobów budowlanych,
  • znajomość przepisów ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • umiejętność kreatywnego myślenia, w tym w zakresie tworzenia rozwiązań proceduralnych.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    01/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi