Opis stanowiska pracy
Stanowisko obejmuje kompleksową obsługę kadrowo-płacową pracowników w zakresie umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych, prowadzeniem dokumentacji personalnej oraz rozliczaniem kadrowych (urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.), sporządzaniem dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia, naliczaniem wynagrodzeń, realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, GUS, PFRON, współpraca w zakresie księgowym.
Wprowadzenie do obowiązków nastąpi pod opieką zespołu pracowników i przełożonych. Zespół współpracuje razem w celu równomiernego rozłożenia pracy. Naliczanie wynagrodzeń odbywa się na przełomie miesiąca, istnieje więc konieczność łączenia zadań kadrowych i księgowych.
Praca obfituje w zróżnicowane zadania i konieczność kontaktu z klientem. Zapewniamy nieograniczona możliwość konsultacji z przełożonymi w celu zapewnienia bezpieczeństwa wykonywanych zadań. Pracownikowi zapewniamy wyposażone stanowisko pracy i narzędzia informatyczne.
Wymagania
- naliczanie wynagrodzeń
- sporządzenie dokumentacji kadrowej
- sporządzanie rozliczeń ZUS
- sporządzenie rozliczeń PFRON
- sporządzanie sprawozdań GUS
- rozliczanie na PIT-4R
- mile widziane doświadczenie w pracy z programem CDN Optima
- dodatkowym atutem będzie umiejętność prowadzenia ksiąg podatkowych
Prezentacja firmy
Kancelaria Podatkowa Lisowscy prowadzi działalność od 1993 roku. Firma s...
Kancelaria Podatkowa Lisowscy prowadzi działalność od 1993 roku. Firma specjalizuje się w kompleksowej obsłudze księgowej, płacowej i ZUS przedsiębiorstw oraz doradztwie podatkowym.
Celem naszym jest świadczenie usług na najwyższym poziomie. Pracownicy firmy stanowią zgrany zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, gruntownym wykształceniem kierunkowym i dużą wiedzą praktyczną. Długa obecność na rynku (30 lat) i ciągły rozwój firmy stanowi potwierdzenie rzetelności i dobrych relacji z klientami.
Obsługujemy przedsiębiorstwa osób fizycznych, spółki i grupy kapitałowe.
Kancelaria położona jest przy drodze głównej z dogodnym dojazdem, zapewniamy wygodny parking.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 02/07/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Czas trwania umowy
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- Od 5 do 10 lat
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Wynagrodzenie
- 3 800PLN - 4 500PLN / Monthly (Brutto)
- Premie, dodatki:
- zależne od doświadczenia i osiąganych wyników
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa, Praca Biuro / Dokumentacja, Praca HR / Kadry / Rekrutacja