Randstad Polska jest wiodącą agencją doradztwa personalnego i pracy tymczasowej. Już od ponad 20 lat kształtujemy rynek pracy w Polsce, wspierając firmy w zatrudnianiu najlepszych pracowników, a kandydatów w znalezieniu satysfakcjonującej pracy.
Dla naszego klienta, firmy produkcyjnej z siedzibą w na Prawobrzeżu, poszukujemy osób na stanowisko:
specjalista do obsługi aukcji internetowych
Nr ref.: 35152Praca stała
Lokalizacja: Szczecin
Zakres obowiązków:Oferta:
- obsługa sklepu internetowego
- obsługa sprzedaży na aukcjach internetowych (allegro) oraz social media
- przygotowanie zdjęć i opisów produktów
- dodawanie nowych ofert produktów
- obsługa klientów niemieckojęzycznych
- dbanie o zamówienia i wysyłki
Oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie
- znajomość języka niemieckiego - poziom dobry
- biegła obsługa komputera
- swobodne poruszanie się po internecie
- umiejętność wyszukiwania, selekcji i przetwarzania informacji
- umiejętność redagowania tekstów (opisy produktów, teksty na strony sklepu, korespondencja z klientami itp.)
- kreatywność i zaangażowanie w realizowaniu zadań
Dodatkowe atuty:
- znajomość środowiska e-commerce
- znajomość obróbki plików graficznych
- praca w stabilnej firmie
- umowa o pracę
- możliwość rozwoju i interesującą ścieżkę kariery
- pracę w aktywnym zespole