Opis stanowiska pracy
Pracownik będzie odpowiedzialny za rozwijanie sprzedaży poprzez aktywne poszukiwanie odbiorców i budowanie relacji z klientami w postaci serwisów i stacji obsługi, sklepów i hurtowni branżowych, doradztwo, dobór i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
dodatkowo w zakresie
1. Kompleksowe zarządzanie całością działań marketingowych m. in. przygotowanie i realizacja strategii marketingowej produktu
2. Monitorowanie bieżącej sytuacji rynkowej oraz realizacji założeń ekonomicznych nowego produktu
3. Bieżąca obsługa techniczna platformy handlowej i powiązanych z nią programów
4. Opracowywanie dokumentacji technicznej i specyfikacji produktów
- Dobra znajomość rynku części samochodowych
- Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
- Wiedza i doświadczenie z obszaru marketingu
- Dobra znajomość narzędzi e-marketingu
- Umiejętność współpracy z klientami oraz szerokim gronem menedżerów i specjalistów w firmie
- Zdolność analitycznego myślenia i szybkiego uczenia się
- Dobra organizacji pracy, dynamizm i zaangażowanie
- Sumienność i dokładność
- Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point)
- Wysoki zmysł estetyczny
BOMAR Niemczyk Sp. jawna prawie od początku działalności działa w... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.