Bank Millennium S.A.
Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millennium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!

Specjalista CRM

Miejsce pracy: Warszawa, 02-593
  • Planowanie i realizowanie aktywności do bazy w zakresie aktywnego marketingu, w tym analiza biznesowo-ekonomiczna prowadzonych i planowanych działań
  • Rekomendowanie modyfikacji działań, kanałów prowadzonych działań i oferty w celu zwiększania ich efektywności
  • Identyfikowanie potrzeb poszczególnych segmentów bazy i wskazywanie potencjału sprzedażowego
  • Współpraca z innymi jednostkami Banku (w szczególności jednostki biznesowe odpowiedzialne za segmenty bazy, linie produktowe, kanały kontaktu oraz IT)
  • Definicja, kreowanie oraz utrzymanie kampanii kierowanych do bazy Klientów Banku
  • Udział w kolejnych fazach strategicznego projektu Banku - wdrożenia zintegrowanego systemu do zarządzania komunikacją bezpośrednią (system klasy Campaign Management): udział w dalszym rozwoju systemu, projektowaniu i testowaniu nowych funkcjonalności, integracji systemu z innymi systemami Banku
  • Przygotowanie analiz i raportów związanych z kreacją i optymalizacją kampanii
  • Wsparcie rozwoju części bazodanowej systemu zarządzania kampaniami

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe; preferowane kierunki: ekonomia, zarządzanie i nauki ścisłe
  • Minimum rok doświadczenia na samodzielnym stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Praktyczna wiedza z zakresu aktywnego marketingu prowadzonego do bazy
  • Znajomość zagadnień z zakresu marketingu opartego na zdarzeniach/sygnałach będzie dodatkowym ważnym atutem
  • Mile widziane doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu procesów biznesowych
  • Doświadczenie w analizie danych biznesowych
  • Znajomość 4GL-a (co najmniej podstawowa) i środowiska SAS (mile widziane SAS CI Studio)
  • Znajomość języka SQL, znajomość i środowiska MS SQL Server będzie dodatkowym atutem
  • Znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętności analityczne
  • Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne

nr ref. info/DZK/CRM

Bank Millennium S.A.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi