Specjalista administracji i księgowości (Administrator Biura)
Warszawa Specjalista administracji i księgowości (Administrator Biura)
Warszawa
NR REF.: 1119885
Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji z sektora inżynieryjno-budowlanego, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty Administracji i Księgowości (Administrator Biura).
Zakres obowiązków osoby na tym stanowisku obejmuje wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sprawdzanie ich prawidłowości i kompletności, a także wystawianie i przyjmowanie faktur od klientów oraz podwykonawców. Specjalista administracji i księgowości będzie również odpowiedzialny za bieżącą obsługę administracyjną, w tym prowadzenie korespondencji biura, przygotowywanie zestawień i sprawozdań dla centrali oraz archiwizację dokumentów.
Od kandydatów oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie. Dodatkowa znajomość języka francuskiego w stopniu komunikatywnym będzie mile widziana. Szukamy osób posiadających wyższe wykształcenie w obszarze ekonomii (finanse, rachunkowość). Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office to wymóg obowiązkowy. Na tym stanowisku sprawdzą się osoby komunikatywne, skrupulatne i wykazujące odpowiedzialność za powierzone zadania. Poszukujemy kandydatów posiadających umiejętność samodzielnej organizacji pracy pod presją czasu.
Nasz klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz pakiet benefitów dodatkowych obejmujący ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport. Raz do roku firma przewiduje również premię uznaniową.
Warszawa
NR REF.: 1119885
Dla naszego klienta, międzynarodowej organizacji z sektora inżynieryjno-budowlanego, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty Administracji i Księgowości (Administrator Biura).
Zakres obowiązków osoby na tym stanowisku obejmuje wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sprawdzanie ich prawidłowości i kompletności, a także wystawianie i przyjmowanie faktur od klientów oraz podwykonawców. Specjalista administracji i księgowości będzie również odpowiedzialny za bieżącą obsługę administracyjną, w tym prowadzenie korespondencji biura, przygotowywanie zestawień i sprawozdań dla centrali oraz archiwizację dokumentów.
Od kandydatów oczekujemy bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie. Dodatkowa znajomość języka francuskiego w stopniu komunikatywnym będzie mile widziana. Szukamy osób posiadających wyższe wykształcenie w obszarze ekonomii (finanse, rachunkowość). Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office to wymóg obowiązkowy. Na tym stanowisku sprawdzą się osoby komunikatywne, skrupulatne i wykazujące odpowiedzialność za powierzone zadania. Poszukujemy kandydatów posiadających umiejętność samodzielnej organizacji pracy pod presją czasu.
Nasz klient oferuje zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz pakiet benefitów dodatkowych obejmujący ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną oraz dofinansowanie do karty Multisport. Raz do roku firma przewiduje również premię uznaniową.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.